outfitsandotherstuffs

Alla inlägg den 9 juli 2013

Av Issa - 9 juli 2013 23:37

Hellu! Såg precis Morden i Midsomer som går på ettan. Den var rätt så läskig i slutet, trodde aldrig den kunde vara det. Men den har blivit läskigare med gångerna    . Kollar just nu på Mission Impossible 3 på fyran, Grymma filmer om jag får säga det själv. Å Tom Cruise är ju bara för SNYGG!! Kan inte vara den enda som tycker det   .  

   

#missionimpossible #tv #mordenimidsomer #film #bäst #tomcruise 

Av Issa - 9 juli 2013 18:46

Jo jag ville bara säga att om ni vill prata så finns jag. Jag kommer försöka hjälpa er och lyssna på er! Det är bara att skriva en kommentar så fixar vi det    Vill bara att ni ska veta det!

Av Issa - 9 juli 2013 16:04

Har varit hemma en stund nu. Tänkte lägga upp bilderna jag tog, blev dock inte så många   . Men jaja...

     

   

#skog #foton #träd #grönt #fågel #grönt

Av Issa - 9 juli 2013 12:38

Heej! Vaknade för inte så länge sen, hehe ^^, ska snart äta frukost å bla bla... Tror jag kommer dra ut å fota senare, är lixom +20 grader!     å vet inget annat jag kan göra, förutom att sitta inne.. Men det är inget alternativ idag! Måste göra något vettigt av sommarlovet    . Vad ska ni hitta på denna underbara dag?    Bjuder på ett egopix så länge, Puzz!

  Please don't ask what I'm doing...

#outfit #modelling #me #egopix #sommar #love 

Av Issa - 9 juli 2013 00:52

Klockan är snart 1 på natten å jag är inte ett dugg trött! Borde försöka sova för jag vet att min lillasyster kommer väcka mig med sina rop å skratt precis utanför mitt rum...   Men eftersom jag inte vet vad jag ska göra så bloggar jag lite   
Om ni vet någon bra blogg som jag kan läsa, kommentera gärna! Älskar att läsa och kommentera bloggar!   
Hur som helst...Kan lägga upp lite naturbilder, då jag inte riktigt vet vad jag ska skriva i detta inlägg.

         

#blommor #flowers #trees #träd #sommar #summer #ros 

Presentation


I den här bloggen kommer jag mest lägga upp outfits. Men också andra godsaker, så som boktips, musik å annat. I hope you'll like it :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Bloglovin

Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin

Omröstning

Tycker ni att jag ska videoblogga ibland?
 Ja
 Nej
 Gör som du själv känner för :)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Quotes

 

   

     


Ovido - Quiz & Flashcards