outfitsandotherstuffs

Alla inlägg den 13 juli 2013

Av Issa - 13 juli 2013 17:03

Hej kära läsare! Har typ inte gjort nåt idag. Kopplade in micken i keyborden för att sjunga lite och spela in. Men kameran jag använde filmade bara i några sekunder, fastän jag hade satt mättimern på en halvtimma  Blev frustrerad.. Messade med bästa vännen som är i Grekland, sjukt avundsjuk är jag   Ska fortsätta skriva på en novell nu som jag håller på med    Har en one direction blogg, där jag lägger upp lite berättelser/fanfic/noveller. novellerom1d.bloggplatsen.se kika gärna in där  om ni vill    Ha det bra så länge!   

 

#onedirection #1d #blogg #inlägg #lördag #niall #harry #louis #zayn #liam

Presentation


I den här bloggen kommer jag mest lägga upp outfits. Men också andra godsaker, så som boktips, musik å annat. I hope you'll like it :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Bloglovin

Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin

Omröstning

Tycker ni att jag ska videoblogga ibland?
 Ja
 Nej
 Gör som du själv känner för :)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Quotes

 

   

     


Ovido - Quiz & Flashcards