outfitsandotherstuffs

Alla inlägg den 10 juli 2013

Av Issa - 10 juli 2013 21:13

Sitter å kollar på Den Sista Stormen + lyssnar på bästa Miranda Cosgrove :) Har inte gjort ett dugg idag, bara latat mig framför datorn å chattat med vännerna. Satt å redigerade bilder till dem så har lite ont i fingrarna    Ingen aning om vad jag ska göra imon     Kanske ska steka på balkongen å läsa en bra bok, om det blir varmt såklart   

 

#film #densistastormen 

Av Issa - 10 juli 2013 14:08

Hej! Vakna vid halv tolv idag. Inte lika fint väder idag som det var igår   . Halvligger i sängen å kollar på en dålig film samt bloggar. Satt och redigerade bilder förut. Trodde inte det kunde vara så kul att klippa å klistra in bilder  

     

Jag är ju inte världsbäst, men blev rätt nöjd   Om ni vill ha en header/bakgrund så kan ni bara slänga iväg en kommentar, så försöker jag fixa en :) Kan dock inte lova något för jag gör dessa bilder på Pizap.com. Å man kan inte klippa ut hur många bilder som helst, för det får inte plats    

Men jag hoppas ni får en fortsatt bra dag! KRAM!   

Presentation


I den här bloggen kommer jag mest lägga upp outfits. Men också andra godsaker, så som boktips, musik å annat. I hope you'll like it :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Bloglovin

Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin

Omröstning

Tycker ni att jag ska videoblogga ibland?
 Ja
 Nej
 Gör som du själv känner för :)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Quotes

 

   

     


Ovido - Quiz & Flashcards